Guidetojapanese-sivusto

Täällä voit antaa ehdotuksia ja yleistä palautetta sekä esittää kysymyksiä koko Kanjikaveri-sivustoa koskien.
HUOM! Jos et halua rekisteröityä foorumille, mutta haluat jättää kuitenkin palautetta, kirjaudu sisään tunnuksella "Vierailija" ja salasanalla "kanjikaveri".

Valvoja: Belorfyn

Guidetojapanese-sivusto

ViestiKirjoittaja Vieras » 25.03.2008 23:59

Hei!

Pari kuukautta sitten luin Tae Kimin opasta japanin kieliopista ja tänään yritin uudestaan päästä käsiksi hänen materiaaleihinsa. En kuitenkaan jostain syystä saa yhteyttä tähän sivuun, vaikka se kavereillani toimii. Minulla itselläni on Sonera HOASnet.

Muistaakseni Silja, olit suomentanut osan tästä sivustosta ja siksi kysyn tätä täällä. Onko sivu mirroroitu millekään muulle palvelimelle kuin www.guidetojapanese.org jotta pääsisin taas käsiksi opiskelumateriaaleihin?
Vieras

ViestiKirjoittaja hyperconjugated » 26.03.2008 00:28

Sama vika Rahikaisella, mutta kokeiles vaikka tämän proxyn kautta
http://www.xangaproxy.net/
copy pasteta siihen se guidetojapanese url

Ihan ihmeellistä menoa ollut tosiaan tuon SoneraHoasnetin kanssa, onko sivuja sitten blokkailtu vain miksi näin... Jos tää ei olisi ilmainen niin menisi operaattori vaihtoon samantien.
hyperconjugated

ViestiKirjoittaja Vieras » 26.03.2008 00:32

No johan alkoi pelittämään. Pahoitteluni kun en käyttänyt hakua jos tällainen ongelma on ollut ihan lähiaikoina esillä. Kuvittelin että on sen verran harvinainen tapaus ettei tästä ketjua olisi.

Pitääkin tehdä oma tunnus tänne jotta pääsen käsiksi muihin foorumin alueisiin eikä tarvitse anonyyminä kirjoitella.
Vieras

ViestiKirjoittaja Katka » 06.04.2008 11:32

Ei nyt liity ehkä ihan tähän, mutten viitstnyt tehdä tälle omaa topicia..
Mulla tuo sivu toimii muuten hyvin, mutta suomennetussa versiossa kysymykset kohta ei toimi. (Ei toiminut toisellakaan tietokoneella) Onko muilla sama ongelma? Englanniksi siinä ei ollut mitään ongelmaa.
Katka

ViestiKirjoittaja hyperconjugated » 06.04.2008 12:03

Katka kirjoitti:Ei nyt liity ehkä ihan tähän, mutten viitstnyt tehdä tälle omaa topicia..
Mulla tuo sivu toimii muuten hyvin, mutta suomennetussa versiossa kysymykset kohta ei toimi. (Ei toiminut toisellakaan tietokoneella) Onko muilla sama ongelma? Englanniksi siinä ei ollut mitään ongelmaa.

Ei toimi joo. 404 error eli sivua ei olemassa tai sitten linkki siihen on väärin laitettu.
hyperconjugated

ViestiKirjoittaja durazell » 25.08.2010 16:03

(sori kun kaivan vanhan aiheen esille)

Kääntääkö kukaan vielä tae kimin opasta? Englanninkielinen versio riittää kyllä mainiosti mutta suomeksi on vielä mukavampi lukea :). Tuolla sivulla on kyllä selkein opas mitä olen lukenut. Asiat on selitetty helppotajuisesti sopivaa huumoria unohtamatta.

Kiitos kääntäjille :).
durazell

Paluu Palaute Kanjikaveri-sivuista