Nimi: En kerro ;)
Sukupuoli: Poika
Syntymäaika: 1994
Kotipaikka: Sanotaan vaikka että jossain päin Länsi-Suomea :)
Harrastukset: Musiikin kuuntelu (ja lisäksi yritän harjoitella kitaran soittamista), netin selailu, ohjelmointi silloin tällöin, animen katselu, sarjakuvien lukeminen (mangaa en kuitenkaan yleensä lue)
Kotisivut: Suunnitteilla...
Lempiruoka: Ei ole
Lempijuoma: Kahvi
Suosikkielokuvat: Harvemmin tulee niitä katsottua, mutta Näin koulutat lohikäärmeesi on yksi parhaimmista :)
Suosikkibändi/-laulaja: Vaihtuu hyvin usein, mutta power metallia olen lähiaikoina kuunnellut... bändeistä mainittakoon ainakin Rhapsody of Fire, Luca Turilli ja Power Quest
Miksi opiskelen japania: Animet, mangat ja pelit :) Kulttuuri tosin kiinnostaa muutenkin ja ainahan se on mukavaa oppia uutta. Tähän mennessä on kanat suunnilleen hallussa, pari katakanaa ei millään meinaa jäädä mieleen, mutta hiraganat ainakin muistan ongelmitta. Nyt yritän opiskella peruskielioppia ja kanjeja.
Jotain muuta, mitä: Mainitaan nyt vaikka se ettei mulla yleensä hirveästi ole ongelmia uuden oppimisessa, muistan asiat hyvin kertalukemisella (ainakin kokeeseen asti :D ) varsinkin jos motivaatiota riittää. Ainakin englannin kielen olen oppinut todella helposti, vaikka en ole ikinä sanoja päntännyt - suurimman osan sanoista ja jonkin verran kielioppiakin olen oppinut vain lukemalla englanninkielisiä nettisivuja sun muita ja katsomalla englanninkielisiä ohjelmia ilman että edes yritän opetella mitään. Tietysti japanin kieli on erilaista, mutta eiköhän sekin aika hyvin suju, kun kaikki muukin tuntuu onnistuvan :) (niin ja valitettavasti tätä taitoa ei voi lahjoittaa kenellekään, että turha kysyä :P )
Niin ja opiskelen muuten saksan kieltäkin, en tosin vieläkään käsitä miksi, kun en ole mistään Saksaan liittyvästä asiasta kiinnostunut :| Motivaatiota kyllä riittää siihenkin, mutta en oikeastaan itsekään tiedä että mistä se on lähtöisin...