Valvoja: Belorfyn
Belorfyn kirjoitti:Voihan sinne kekkaista jotkin tittelit jotka tulevat viestimäärän mukaan. Siitä voi olla pientä iloa joskus jollekin. Mitään muuta tarkoitusta niillä ei oikein voi olla.
Toisaalta voisi olla parempi, jos koko viestimääränkin laittaisi pois käytöstä. Mutta jos viestimäärä on joka tapauksessa käytössä, niin sitten on aika sama olla tittelitkin.
0 - "statisti"
1 - "mitähän tämä nappi tekee?"
2 - "anteeksi, väärä nappi"
3 - "pro"
..
0 [壁]‥)
5 ( T_T )
10 「(゚ペ)
20 ヽ(´▽`)/
50 (□。□-)
100 φ(。。;)
500 _φ( ゚-゚)/ ヽ◇≡≡≡≡
Belorfyn kirjoitti: 0 [壁]‥)
5 ( T_T )
10 「(゚ペ)
20 ヽ(´▽`)/
50 (□。□-)
100 φ(。。;)
500 _φ( ゚-゚)/ ヽ◇≡≡≡≡
atlantin kirjoitti:Ehkä jollakin polynomilla otettu arvo jossa muuttujina esimerkiksi opiskeluvuodet, kanji- ja sanasto-osaaminen jostakin testistä reväistynä, postauksien määrä,yms.
Katka kirjoitti:Belorfyn kirjoitti: 0 [壁]‥)
5 ( T_T )
10 「(゚ペ)
20 ヽ(´▽`)/
50 (□。□-)
100 φ(。。;)
500 _φ( ゚-゚)/ ヽ◇≡≡≡≡
No ei vois ainakaan tylsäksi haukkua. *virn*atlantin kirjoitti:Ehkä jollakin polynomilla otettu arvo jossa muuttujina esimerkiksi opiskeluvuodet, kanji- ja sanasto-osaaminen jostakin testistä reväistynä, postauksien määrä,yms.
En kannata. Jotenkin ei tunnu kivalta laittaa ihmisiä järjestykseen "sinä olet hyvä, sinä huono" tyylillä. Ja siinä olis liian helppo huijata. Sen kun pitäisi sanakirjaa auki, kun tekisi jotain testiä. Plus ylläpidolle tulisi aika lailla ylimääräistä hommaa.
Tittelit on ihan hauskoja, mutta ei niillä mitään tarkoitusta ole, eikä musta tarvitsekkaan olla.
alantin kirjoitti:Jep.
Joku tommonen mulla oli mielessä.
Onko se selkääntaputtelu sitten niin huono juttu? ;)
Suomalaisessa kulttuurissa sitä ei nyt hirveästi harrasteta, mutta ei positiivinen palaute ole ikinä ketään tappanut.. :P
alantin kirjoitti:Noh..
Voipi käydä noinkin juu..
Mulle eivät kyllä noi hymiöt oikein avaudu..
Sotilastermit kanjeilla olis mun mielestä paljon mageemmat!
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa