Halusin vain kiittää kanjikaverin koreaosuudesta. Itse kiinnostuin Etelä-Koreasta ja koreasta tässä pari viikkoa sitten ja voin sanoa sivusi olleen kovassa käytössä. (Kämppikseni pitää minua hulluna, kun on muutamaan tuhanteen kertaan kuullut huoneestani erinäistä o OO oO Oo oo O -ääntelyä.) En puhu itse lainkaan japania tai muitakaan aasialaisia kieliä, enkä ole ollut niistä kovin paljon kiinnostunutkaan - mutta taitaapa tuo japani hiipiä miunkin "tahtoo oppia" -listalle... Onneksi siitä sentään on yliopistolla tarjolla kursseja niin ei mene taas itseopiskeluksi.
Asiaan! Tuppaan lörpötellä turhuuksia.
Eli vaikken oikeastaan näinä 20 elinvuotenani ole oppinut mitään vierasta kieltä kunnolla, niin yhtäkkiä haluan oppia koreaa... Sivusi selkeys on auttanut älyttömän paljon, kuten myös keräilemäsi linkit mahdollisista oppimismateriaaleista, jotka ovat englanniksi. Kiitos niistä!
En oikeastaan edes osaa muotoilla sanoiksi kuinka iloinen olin löytäessäni sivusi, joten toivottavasti interaktiivinen kukkalähetys on tervetullut. *ojentaa*
Kiitos, jatkathan sivujen päivittämistä jatkossakin~!