Visuaaleista

Täällä voit antaa ehdotuksia ja yleistä palautetta sekä esittää kysymyksiä Korean kieli-sivuja koskien.
HUOM! Jos et halua rekisteröityä foorumille, mutta haluat jättää kuitenkin palautetta, kirjaudu sisään tunnuksella "Vierailija" ja salasanalla "kanjikaveri".

Visuaaleista

ViestiKirjoittaja hyperconjugated » 27.10.2008 17:37

He hei! Mulla on kanjikaverissa tekstiruutu vasemmassa laidassa kun taas korea osiossa laatikko on keskellä ruutua. En oo mikään graafikko tai sellaista, mutta mun mielestä tyylikkäimmän lopputuloksen saisit kun kanjikaveri ja korea osio olisit tyyliltään niin toistensa kopiot kuin mahdollista, mutta eri värisävyissä. Ei tulisi sellaista vaikutelmaa, että jommassa kummassa on vedetty kulmia suoriksi jossain kohdin.

Sun sivut on kummassakin osiossa erittäin miellyttävät ja nopeat käyttää. Kummatkin siis vaan lähes identtisiksi niin näyttää vieläkin paremmalta IMO. Kanjikaverista vois myös poistaa se lippispäisen peikon ja laittaa jotain tyylikkäämpää tilalle (mitäkö tilalle? emmää tiiä =)).

Toivottavasti et pahastu näistä kommenteista ja ymmärrän, että sivut ovat osittain vielä vaiheessa. Kerroinpahan vain jotain mitä itse muuttaisin jos voisin.

edit: niin ja onnea tradenomiksi valmistumisesta! :-)
hyperconjugated

ViestiKirjoittaja Silja » 27.10.2008 18:58

Siis, juups. Kanjikaverin leiskan uudistamista olen tässä suunnitellut jo vuoden verran, kun toi nykynen on vähän, no joo, hehhee. Ja kyllä, uudesta leiskasta on tulossa jotain hyvin samantapaista kuin noista korea-sivuista. Itse asiassa pykäsin noi sivut sellaiselle pohjalle, josta piti joskus vuosi sitten tulla Kanjikaverin uusi leiska, mutta ei sitten tullutkaan kun en jaksanut ja ehtinyt ja ja ja... Mutta kun aikaa vaan olis niin tekisin... Huomenna taas töihin Ruotsiin ja seuraava täysin vapaa ilta onkin lauantaina.

P.S. Mulla on keskiviikkona pääsykoe tietojen käsittelyn aikuisopiskelijalinjalle, että se siitä vähäisestäkin vapaa-ajasta, jos tonne pääsen. Ikuinen opiskelija ja silleen.
Silja
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Katka » 28.10.2008 16:14

Älä ota sitä peikkoa pois, se on söpö!
Musta se kanjikaverin sivu on paljon parempi, kuin se koreasivu. Koreasivu on hirveän tavallisen näköinen ja kanjikaveri taas justiin sellanen, että se jää mieleen.
Katka

ViestiKirjoittaja Lucifix » 03.11.2008 01:35

Katka kirjoitti:Älä ota sitä peikkoa pois, se on söpö!
Musta se kanjikaverin sivu on paljon parempi, kuin se koreasivu. Koreasivu on hirveän tavallisen näköinen ja kanjikaveri taas justiin sellanen, että se jää mieleen.

Melkein samaa mieltä. Siljan kommentista jäi tosin se kuva, että tämän tyylinen, ei siis niin että ulkoasu olisi vielä valmis. Että mikäli korea-sivun ulkoasu on vielä keskeneräinen, niin paha sitä vielä ruveta arvostelemaan. Japani-puoli taas on hyvännäköinen, ja itsekin pidän ajatuksesta, että molemmat sivut ovat samannäköiset eri sävyissä.

Onnea vain siljalle valmistumisesta!
Lucifix

Paluu Palaute Korean kieli -sivuista