Kiitos.

Täällä voit antaa ehdotuksia ja yleistä palautetta sekä esittää kysymyksiä Korean kieli-sivuja koskien.
HUOM! Jos et halua rekisteröityä foorumille, mutta haluat jättää kuitenkin palautetta, kirjaudu sisään tunnuksella "Vierailija" ja salasanalla "kanjikaveri".

Kiitos.

ViestiKirjoittaja Qfeiss » 18.06.2009 19:17

Halusin vain kiittää kanjikaverin koreaosuudesta. Itse kiinnostuin Etelä-Koreasta ja koreasta tässä pari viikkoa sitten ja voin sanoa sivusi olleen kovassa käytössä. (Kämppikseni pitää minua hulluna, kun on muutamaan tuhanteen kertaan kuullut huoneestani erinäistä o OO oO Oo oo O -ääntelyä.) En puhu itse lainkaan japania tai muitakaan aasialaisia kieliä, enkä ole ollut niistä kovin paljon kiinnostunutkaan - mutta taitaapa tuo japani hiipiä miunkin "tahtoo oppia" -listalle... Onneksi siitä sentään on yliopistolla tarjolla kursseja niin ei mene taas itseopiskeluksi.

Asiaan! Tuppaan lörpötellä turhuuksia.

Eli vaikken oikeastaan näinä 20 elinvuotenani ole oppinut mitään vierasta kieltä kunnolla, niin yhtäkkiä haluan oppia koreaa... Sivusi selkeys on auttanut älyttömän paljon, kuten myös keräilemäsi linkit mahdollisista oppimismateriaaleista, jotka ovat englanniksi. Kiitos niistä!

En oikeastaan edes osaa muotoilla sanoiksi kuinka iloinen olin löytäessäni sivusi, joten toivottavasti interaktiivinen kukkalähetys on tervetullut. *ojentaa*

Kiitos, jatkathan sivujen päivittämistä jatkossakin~!
Qfeiss

ViestiKirjoittaja Yufina » 18.06.2009 23:33

Hienoa, että olet löytänyt tämän sivun hyödylliseksi.

En tiedä huomasitko tämän tuolla korean kieli osiossa?
http://language.snu.ac.kr/english/pages/SD00023_00.jsp
Suosittelen ehdottomasti katsastamaan. Parempaa materiaali on vaikea löytää. Korean kielessä, kun sitä on aika niukasti :(
雨降りで隠れても太陽はそこにあるはず。
Yufina

ViestiKirjoittaja Qfeiss » 19.06.2009 13:51

Ho! En ollutkaan tuota vielä huomannut. Kiitos paljon!
Ainakin tuolta näyttää apua löytyvän tuollaisiin perusjuttuihin mm. "Minä olen" yms. jotka kielestä yleensä opitaan jo ennen kuin tiedetään kieliopista mitään. :D
Hurraa! Innostus vain nousee.
Qfeiss

Paluu Palaute Korean kieli -sivuista